Vše o nákupu
Nákup v internetovém obchodě
- Vyberte si žádané zboží, případně se přihlaste do systému.
- Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
- Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet produktů. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
- Zvolte způsob dopravy a platby
- Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se Vám vyplní automaticky).
- Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
- Po odeslání a zpracování objednávky bude na Váš e-mail doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu Vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky.
- Vaše zboží Vám bude doručen na základě dodací lhůty.
Doprava zásilek
Dopravu zajišťuje kurýrní společnost. Zásilka je odeslána do 48 hodin v závislosti na vybrané možnosti platby a skladových zásob zobrazených při produktu.
Platba za objednávku
Platbu za objednané zboží je možné provést v hotovosti přímo v naší kamenné prodejně, na bankovní účet 153172209/0300 se zadáním variabilního symbolu objednávky.
Osobní odběr
Zásilky lze vyzvednout také osobně na naší prodejně v Olomouci, Pasteurova 63/16.
Vrácení zboží, výměna zboží
Na jakékoliv zboží v našem e-shopu poskytujeme záruku na vrácení, výměnu zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží s originálním balením bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na e-mail v sekci Kontakt.
Instalace zakoupeného zboží
Veškeré zboží zakoupené v našem e-shopu obsahuje návod k použití buď to v přibaleném dokumentu nebo na jeho obalu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Reklamace zboží
Na veškeré zboží poskytované v našem e-shopu poskytujeme záruku 24 měsíců pro B2C a 12 měsíců pro B2B od zakoupení zboží. V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formuár na Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.
Servis zboží
Některé produkty mají síť svých autorizovaných servisů. Řešení problému v záručním, ale i pozáručním servisu tak může být při autorizovaných servisech rychlejší a levnější. Síť vybraných autorizovaných servisů Vám poskytneme pokud nás budete kontaktovat.