• Saniti
  • Kontaktujte nás:
    +420 773 547 515
    info@saniti.cz
  • is empty
    in 0.00 Kč
Plány začínají inspirací
 Novinky
LAUFEN představil novinkyLAUFEN představil novinky

ČERNÁ JE NOVĚ BÍLÁ! Show more...


ISH FRANKFURT 2023ISH FRANKFURT 2023

Společnost LAUFEN byla headlinerem letošní prezentace na ISH Frankfurt jako „Nová éra konektivity“ Nejen jednorozměrně pomocí cloudových síťových koupelnových objektů, ale také prostřednictvím emocionálně inteligentních návrhů zaměřených na člověka. Show more...

Všeobecné obchodní podmínky

I. Obecná ustanovení

  1. Provozovatelem internetového obchodu www.saniti.cz (dále jen jako “E-shop”) je obchodní společnost AquaTech Group s.r.o., se sídlem Pasteurova63/16, 790 00 Olomouc, IČO: 25365703, DIČ: CZ25365703, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, (dále jako „prodávající“ nebo „Saniti“).
  2. Saniti je prodávajícím veškerého nabízeného zboží a zajišťuje kromě jeho prodeje také záruční servis. Kontaktní adresa prodávajícího pro účely komunikace se zákazníky je společnost AquaTech group s.r.o., případně se lze na prodávajícího obrátit na tel. č.: + 420 603 588 586 nebo pomocí e-mailu: info@atg-studio.cz.
  3. Kupujícím může být spotřebitel nebo podnikatel (dále společně jako „kupující“ popřípadě samostatně jako „spotřebitel“ nebo „podnikatel“).  Spotřebitelem je fyzická osoba, která uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu prostřednictvím e-shopu prodávajícího a která je spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 419 občanského zákoníku. Podnikatelem jsou pro účely těchto všeobecných obchodních podmínek všechny ostatní osoby. Jestliže se některá část těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen VOP) vztahuje pouze na (spotřebitele) nebo na (podnikatele), jsou tyto části v úvodu konkrétního odstavce nebo článku označeny jako SPOTŘEBITEL nebo PODNIKATEL. Pokud není konkrétní odstavec nebo článek označen tímto způsobem, platí pro Kupující obecně.
  4. VOP upravují vzájemná práva a povinnosti SANITI, jakožto prodávajícího na straně jedné, a zákazníka, jakožto kupujícího na straně druhé, při prodeji zboží na E-shopu. VOP tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy uzavřené v rámci E-shopu (dále také jen „Smlouva“) a stávají se tak nedílnou součástí smluvního ujednání mezi Prodávajícím a Kupujícím. Před provedením objednávky má Kupující možnost se s VOP seznámit, uložit si je, případně vytisknout pro další použití. Na konkrétní vztah Prodávajícího a Kupujícího se vždy použijí VOP v aktuální verzi, která je Kupujícímu k dispozici v rámci objednávkového procesu. Smlouva, údaje o objednávce a VOP v konkrétním a použitelném znění jsou vždy zaslány Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu poté, co odešle objednávku.
  5. Prodávané zboží je určeno pro použití v domácnosti, popř. v zařízeních sloužících k ubytování osob, není-li mezi prodávajícím a kupujícím výslovně dohodnuto jinak. Prodávající zásadně neodpovídá za vady způsobené nadměrnou zátěží při používání zboží na jiné komerční nebo nekomerční účely, než jaké jsou výše uvedeny.

II. Kupní smlouva

  1. Kupující vybráním zboží z nabídky Prodávajícího a jeho následným objednáním (prostřednictvím vyplnění objednávkového formuláře a kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“) podává Prodávajícímu návrh na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím je uzavřena okamžikem akceptace tohoto návrhu, tedy potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího odeslaným na e-mailovou adresu Kupujícího. V případě, že k takovémuto potvrzení ze strany prodávajícího nedojde, má se za to, že kupní smlouva nebyla uzavřena. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
  2. SANITI nemá jakoukoliv povinnost Smlouvu s Kupujícím uzavřít. Jestliže systém identifikuje, že některé údaje v objednávkovém procesu byly zadány chybně, případně byly vynechány. Kupující je o této situaci informován a taková chybná objednávka Kupujícího nebude pro strany závazná.
  3. Jestliže SANITI nepřijme návrh Kupujícího na uzavření Smlouvy, neprodleně, nejpozději do 3 dnů, informuje Kupujícího o tom, že Smlouva mezi Kupujícím a SANITI nebyla uzavřena.
  4. Veškeré skutečnosti uvedené Kupujícím do poznámky v objednávce jsou součástí návrhu Kupujícího na uzavření kupní smlouvy. V případě souhlasu Prodávajícího se stávají součástí uzavřené kupní smlouvy; v případě nesouhlasu Prodávajícího se má za to, že smlouva nebyla uzavřena.
  5. V případě nemožnosti Prodávajícího splnit jakýkoliv požadavek Kupujícího vyjádřený v objednávce zašle Prodávající Kupujícímu nový návrh objednávky s požadavkem na jeho vyjádření se k ní. Potvrzením této nové objednávky Kupujícím je uzavřena kupní smlouva.

III. Doručení a převzetí zboží

  1. Pokud je objednané zboží skladem, expeduje jej Prodávající obvykle do 2 pracovních dnů ode dne, kdy byla objednávka Prodávajícím Kupujícímu potvrzena, případně ode dne, kdy Prodávající obdrží kupní cenu v případě bankovního převodu.
  2. Pokud Kupující vznese jakékoliv dodatečné požadavky související s předmětem objednávky, může se dodací doba prodloužit o dobu nutnou k provedení těchto změn.
  3. Objedná-li si Kupující v rámci jedné objednávky více druhů zboží, u nichž jsou uvedeny různé lhůty dodání, expeduje Prodávající zpravidla celou objednávku v rámci jedné zásilky. Dodání se proto vždy odvíjí od zboží s nejdelší lhůtou dodání.
  4. Podrobnější informace o možnostech doručení a cenách jsou dostupné na www.saniti.cz. Místo plnění je pro účely Smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím je doručovací adresa uvedená ve Smlouvě (uvedená v objednávkovém formuláři). V případě, že Kupující zvolil platbu na dobírku, je povinen zajistit zaplacení zboží při jeho převzetí.
  5. V případě, že Kupující zjistí poškození obalu zásilky při předání, sepíše s řidičem přepravní služby protokol o poškození zásilky. Kupující může takovou zásilku převzít, převzít s výhradou nebo odmítnout zásilku převzít.  Kupující následně téhož dne informuje Prodávajícího a sdělí, z jakého důvodu obdržené zboží nepřevzal nebo převzal s výhradou. Prodávající následně zvolí odpovídající postup a vyvine veškeré úsilí k případnému doručení nové zásilky.
  6. Obsah zásilky Kupující bez zbytečného odkladu po převzetí prohlédne a informuje Prodávajícího o případných nesrovnalostech do 1 dne od převzetí zásilky. Kontrolu kvality a kvantity dodaného zboží Kupující provede s nejvyšší možnou opatrností tak, aby nedošlo k poškození či ztrátě zboží.
  7. Náklady na dodání zboží se liší podle typu zboží a podle zvoleného typu přepravy. Celková cena nákladů na dodání zboží je vždy uvedena v posledním kroku objednávky.
  8. Za den dodání se považuje den převzetí zboží Kupujícím.

  1. Podnikatel je bez dalšího povinen při převzetí zboží postupovat tak, jak je uvedeno v čl. III. odst. F a G těchto VOP. V případě, že Podnikatel nedodrží postup uvedený v tomto odstavci, ztrácí právo uplatňovat svá práva z vadného plnění.

IV. Platební podmínky

  1. Ceny uváděné u zboží v e-shopu zahrnují daň z přidané hodnoty (dále jen jako „Cena“). Cena se vždy vztahuje k zobrazenému a popsanému produktu a nezahrnuje související dekorace, doplňky či plnění. Prodávající si vyhrazuje právo změnit Cenu dle svého uvážení. Cenu zboží si může Kupující ověřit u jednotlivých položek zboží. Pro Kupujícího je rozhodná Cena uvedená u zboží v čase odeslání objednávky a je vždy zobrazena před potvrzením odeslání objednávky.
  2. Cena zboží nezahrnuje cenu za dopravu. Cena za dopravu a další služby zvolené Kupujícím budou účtovány samostatně. Celková cena, zahrnující Cenu zboží, cenu dopravy a dalších služeb, je vždy zobrazena před provedením posledního kroku objednávky.

  1. Zboží je možno uhradit:
    1. Dobírkou v hotovosti při převzetí objednaného zboží od přepravce. Částku (cena zboží + cena za dopravu + dobírka) Kupující předá řidiči přepravní služby, který je povinen vydat Kupujícímu potvrzení o zaplacení. Daňový doklad (fakturu) zašle Prodávající Kupujícímu e-mailem.           
    2. Bankovním převodem na účet Prodávajícího č.ú. 153172209/0300. Zálohovou fakturu Prodávající zašle Kupujícímu e-mailem. Pokud Kupující neuhradí zálohovou fakturu v plné výši do 14 dnů od data jejího vystavení, Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od Smlouvy a objednávku stornovat.
    3. On-line platbou prostřednictvím platební brány. Jakmile systém Prodávajícího spáruje platbu Kupujícího s objednávkou, Prodávající zašle Kupujícímu potvrzení o přijaté platbě.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo u zboží upraveného na míru a ve výjimečných případech u neskladového zboží (tj. zboží, u něhož není uveden údaj „skladem x ks“) požadovat složení nevratné finanční zálohy ve výši 30 až 100 % z kupní Ceny zboží Kupujícím. V případě (spotřebitele může být tato finanční záloha nevratná v případě, že se jedná o zboží, u kterého nemá kupující spotřebitel právo odstoupit od Smlouvy, a spotřebitel byl o této skutečnosti předem informován. Výše zálohy bude stanovena Prodávajícím a v případě, že záloha nebude Kupujícím řádně uhrazena ve lhůtě 14 dnů od data vystavení zálohové faktury, Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od Smlouvy.
  3. Podle zákona o evidenci tržeb je Prodávající povinen vystavit Kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V. Nabytí vlastnického práva a přechod nebezpečí škody na zboží

  1. Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího, jakmile Kupující uhradí Prodávajícímu Cenu za zboží a veškeré související služby (tj. cena za dopravu nebo doběrečné) nebo jakmile Kupující zboží od Prodávajícího převezme, podle toho, který okamžik nastane později. Dokud není Cena za zboží a související služby uhrazena v plné výši, vlastníkem zboží je vždy Prodávající. Jakýkoliv přeprodej nebo převod vlastnického práva ke zboží na třetí osobu před uhrazením Ceny za zboží a související služby je zakázán.
  2. Kupující nese nebezpečí škody na věcech, které mu byly svěřeny před plným uhrazením Ceny a souvisejících služeb dle předchozího odstavce, zejména nebezpečí ztráty na věci, jejího zničení nebo poškození.

  1. Spotřebitel: Nebezpečí škody na věci přechází na spotřebitele, jakmile zboží převezme spotřebitel nebo třetí osoba určená spotřebitelem, odlišná od přepravce nabízeného Prodávajícím. Jestliže spotřebitel zajistil nebo Prodávající na popud spotřebitele zajistili jiného přepravce, než je ten, jehož nabízí Prodávající, přechází nebezpečí škody na věci na spotřebitele předáním zboží této osobě nebo subjektu zajištěnému k předání, přepravě či převzetí zboží.

  1. Podnikatel: Jestliže je zboží podnikateli zasíláno prostřednictvím smluveného přepravce, zboží se považuje za předané podnikateli předáním zboží prvnímu přepravci, u kterého může podnikatel uplatňovat případná práva ze smlouvy o přepravě. Nebezpečí škody na věci přechází na podnikatele předáním věci tomuto prvnímu přepravci.

VI. Odpovědnost Prodávajícího za vady, uplatnění reklamace Kupujícím

  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že zboží nemá při převzetí Kupujícím vady a v době převzetí má zboží sjednané vlastnosti. Pokud nebyly vlastnosti zboží sjednány, má zboží vlastnosti uvedené v jejich popisu nebo takové, které mohou být obecně očekávány u tohoto zboží, a to v odpovídající kvantitě, počtu nebo váze a v souladu s příslušnými právními předpisy, nebylo-li stanoveno jinak.
  2. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vad zboží v souladu se zákonem. Prodávající odpovídá za vady zboží, které zboží mělo v době předání, včetně vad právních.
  3. Popis zboží na E-shopu není indikací kvality zboží.
  4. Práva z vadného plnění se nevztahují na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nevhodným ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, neodbornou manipulací, úmyslným poškozením nebo na vady, na které byl Kupující upozorněn písemně ve Smlouvě či jiným vhodným způsobem nebo o kterých Kupující před převzetím věci věděl. Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů (např. dřevo), umělých materiálů nebo lakovaných ploch. U věcí prodávaných za nižší Cenu (označených jako „druhá jakost“) neodpovídá Prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší Cena a u použitých věcí za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí Kupujícím. Je-li předmětem koupě již použité zboží, zkracuje se zákonná doba pro uplatnění práv z vadného plnění na 12 měsíců, a to v souladu s ustanovením § 2168 občanského zákoníku.
  5. Reklamace vady zboží musí být Kupujícím uplatněna bez zbytečného odkladu po zjištění vady, a to e-mailem zaslaným na adresu info@atg-studio.cz, nebo písemně na výše uvedenou adresu pro reklamační účely. Kupující je povinen prokázat Prodávajícímu, že u něho zboží zakoupil, zejména tak lze učinit doložením originálu nebo kopie faktury, kterou Kupující zašle spolu s písemnou reklamací či předloží k nahlédnutí v případě, že je reklamace uplatněna osobně v sídle Prodávajícího.
  6. Poté, co Kupující v souladu s předchozím odstavcem uplatní řádně reklamaci vad zboží, vystaví Prodávající reklamační protokol, ve kterém v písemné formě Kupujícímu potvrdí, kdy své právo uplatnil, jakož ho poučí o provedení opravy a době trvání reklamace. Prodávající doručí reklamační protokol na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím v procesu odesílání objednávky, popř. jiným způsobem, pokud o to Kupující při uplatnění reklamace požádá.
  7. Je-li reklamace vad zboží Kupujícím uplatněna a je-li reklamace Prodávajícím uznána, hradí náklady na přepravu zboží spojenou s reklamací Prodávající. Zvolil-li však Kupující jiný než nejlevnější způsob přepravy, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na přepravu zboží spojenou s reklamací ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Je-li reklamace vad zboží Prodávajícím zamítnuta, hradí veškeré náklady na přepravu zboží spojenou s reklamací Kupující.
  8. Pokud Kupující u zboží, které vyžaduje odbornou instalaci, nesplní podmínku odborné instalace, nebude následná reklamace vady způsobené neodbornou instalací uznána. Prodávající neodpovídá mimo jiné za ty vady zboží, které byly způsobeny neodbornou manipulací či montáží prováděnou Kupujícím.
  9. Vada, která vznikla neodbornou péčí nebo jiným neodborným uvedením zboží do provozu Kupujícím, bude považována za vadu zboží jen tehdy, pokud vada vznikla na základě nesprávných pokynů uvedených v návodu k montáži nebo k uvedení věci do provozu.

  1. Spotřebitel
  • Práva spotřebitele z vadného plněné zaniknou, nebudou-li uplatněna v době 24 měsíců od převzetí zboží, pokud si Prodávající a spotřebitel nedohodnou delší lhůtu. 
  • Pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. V závislosti na druhu a závažnosti vady může Kupující (spotřebitel) požadovat opravení věci (odstranění vady), výměnu vadného zboží za dodání nového zboží bez vad. Spotřebitel) má také právo odstoupit od Smlouvy. Odstoupení od Smlouvy (nebo snížení Ceny) je možné pouze za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy, zejména není-li žádosti Kupujícího (spotřebitele) vyhověno v přiměřené lhůtě nebo není-li možné zlepšení či výměna.
  • Pokud je Kupující spotřebitelem, musí být jeho reklamace vyřešena (včetně nápravy vady) do 30 dnů ode dne, kdy byla reklamace podána, nedohodnou-li se Prodávající se spotřebitelem na delší době nebo pokud příslušné právní předpisy nestanovují jinak.

  1. Podnikatel: Práva podnikatele z vadného plnění zaniknou, nebudou-li uplatněná v době 12 měsíců od převzetí zboží, pokud si Prodávající a podnikatel nedohodnou delší lhůtu.

VII. Odstoupení od Smlouvy – pro spotřebitele

      1. V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má Kupující právo ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy; v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Pokud kupující vrátí zboží nepoškozené a s původními etiketami, má nárok na vrácení celé částky za zboží dle faktury (po započtení v objednávce uplatněných slev).
      2. Pokud si Kupující přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy, kontaktuje Prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy. Součástí odstoupení od smlouvy by mělo být číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy je možné také prostřednictvím formuláře zveřejněného Prodávajícím, který tvoří přílohu těchto Obchodních podmínek pro spotřebitele.
      3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí spotřebitel o svém rozhodnutí odstoupit od Smlouvy informovat Prodávajícího. To může spotřebitel učinit zejména prostřednictvím dopisu zaslaného Prodávajícímu.
      4. Spotřebitel) nese přímé náklady spojené s vrácením zboží Prodávajícímu. Zboží nelze zaslat Prodávajícímu na dobírku, Prodávající si v takovém případě vyhrazuje právo takto zaslané zboží nepřevzít. Spotřebitel je povinen prokázat, že u Prodávajícího zboží zakoupil, a to např. přiložením daňového dokladu, který obdržel Kupující (spotřebitel) společně se zbožím.
      5. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží v případě, že se zbožím zacházel jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, a snížení hodnoty zboží vzniklo v důsledku takového nakládání (např. nevhodnou montáží). V takovém případě má Prodávající právo si z vracené částky odečíst poměrnou část kupní Ceny odpovídající snížení hodnoty zboží. Prodávající si z vracené částky odečte poměrnou část kupní Ceny odpovídající snížení hodnoty zboží rovněž v případě, že mu bude zboží doručeno poškozené v důsledku přepravy od spotřebitele, neboť je to spotřebitel, který v případě odstoupení od Smlouvy nese v době přepravy zboží zpět k Prodávajícímu nebezpečí škody na věci a odpovídá za stav doručeného zboží. Z tohoto důvodu se spotřebiteli) doporučuje se řádně seznámit se smluvními podmínkami jím vybraného přepravce, zejména dodržovat podmínky stanovené pro zabalení zásilky, a zaslat tak zboží Prodávajícímu ve vhodném obalu k přepravě, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
      6. Odstoupí-li spotřebitel od Smlouvy včas, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od Smlouvy, cenu dodaného zboží, (nikoliv však náklady za dopravu při doručení zboží a náklady vzniklé na vrácení zboží), přičemž pro vrácení peněžních prostředků Prodávající použije bankovní převod pokud se nedohodne spotřebitel s prodávajícím jinak. Přijaté peněžní prostředky je Prodávající povinen vrátit teprve v okamžiku, kdy mu spotřebitel prokáže vrácení zboží.
      7. Spotřebitel bere na vědomí, že nelze odstoupit mimo jiné od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

VIII. Informace o zpracování osobních údajů

  1. Informace o tom, jak SANITI zpracovává osobní údaje, jsou dostupné na internetových stránkách www.saniti.cz.

IX. Ostatní

  1. Podnikatel: Smlouva se řídí a bude vykládána v souladu s českým právem a veškeré spory budou projednány před příslušným soudem v České republice.
  2. Kupující není oprávněn bez souhlasu Prodávajícího postoupit svou pohledávku vůči Prodávajícímu vyplývající z této Smlouvy na třetí osobu.
  3. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že pro komunikaci s ním může být využita jeho e-mailová adresa uvedená v objednávce.
  4. Zvláštní ujednání s Kupujícím písemně učiněná ve vlastní kupní smlouvě mají přednost před těmi ujednáními VOP, která by s nimi byla v rozporu.
  5. Pokud by jednotlivá ujednání VOP byla shledána jako neplatná, nevztahuje se tato neplatnost na ostatní ujednání.

 
We use cookies for the proper functioning of our website and its functions. With the help of cookies, we also, for example, remember your preferred language, increase the relevance of the displayed ads for you, calculate the number of visits to the site and remember your settings made on the site.